Co jeść przy zakwaszeniu organizmu? Jak skutecznie odkwasić organizm?

Zakwaszenie organizmu to taki stan fizyczny, w ramach którego tkanki naszego organizmu mają nieodpowiednie pH.

Wynika to z tego, że prowadzić będziemy złą dietę. W takiej sytuacji będziemy się czuć przemęczeni a nasza skóra nie będzie dobrze wyglądać. Warto zwracać uwagę na to jaką dietę prowadzimy, ponieważ to będzie wpływać na funkcjonowanie organizmu, jeśli będzie odpowiednia równowaga kwasowo – zasadowa. Osoby, które chcą mieć pewność, że żywią się odpowiednio powinny zwracać uwagę na zawartość warzy i owoców w swojej diecie. Te dary natury maja pozytywny wpływ na to jak będzie działał nasz organizm.

Co jeść, by odkwasić organizm?

Jeśli chcemy organizm odkwasić na początek trzeba wprowadzić do diety duże ilości warzyw i owoców najlepiej z dobrych upraw. Spożywamy je na surowo albo też krótko gotowane. Najlepiej wybierać te warzywa, na jakie obecnie mamy sezon. W lecie mamy duży wybór takich warzyw jak pomidory, cukinia, szpinak czy szczypior. Jeśli przychodzi jesień, zima czy wiosna to wartościowymi warzywami będą brukselka, brokuły, seler, burak czy marchew. Dietę będzie można uzupełniać cały rok kiełkami i szyczypiorkiem. Z dostępnych warzyw będzie można przygotowywać soki oraz buliony, które mają dobrze działać na nasz organizm. Trzeba także spożywać odpowiednie ilości wody. Inne napoje przy zakwaszonym organizmie nie będą dobrym rozwiązaniem, chyba że dodatnie soku z cytryny do wody. Dużo składników o odkwaszającym charakterze mamy także w owocach, ale nie mogą to być bardzo słodkie owoce. To właśnie cukier mocno zakwasza nasz organizm. Dobrym rozwiązaniem są cytryny, limonka oraz grejpfrut. W awokado będzie można znaleźć dużo cennych kwasów tłuszczowych. Podczas odkwaszania organizmu nie będzie można zapominać o wartościowych tłuszczach. Znajdziemy je w nasionach roślin, a także w olejach tłoczonych na zimno. Najlepsze z nich to olej lniany, konopny oraz olej z awokado a także oliwa z oliwek. Warto więc dobrze sprawdzić jakie składniki żywieniowe będą dla nas najlepsze przy zakwaszeniu.

Story Page